Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
středa 18:00 - 19:00Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
středa 18:00 - 19:00
Telefonické podání: +420 465 485 296
Poštou na adresu Obecní úřad Zádolí, Zádolí - Stříhanov 12, 56601 Vysoké Mýto
Elektronicky na e-mail: urad@zadoli-strihanov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: gmza3tt
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
................................................................................................................................................................................................................................................
Žádost 25.1.2025
Obracím se na Vás a v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, žádám o poskytnutí informací.
Na předmětnou žádost jste reagovali již 5.8.2024 s tím, že jste ji předběžně zařadili na nejbližší jednání zastupitelstva. Na pozvánce na veřejné zasedání zastupitelstva obce Zádolí č. 11/2024 je předmětná žádost zařazena (bod č. 5). Ve výpisu usnesení ze zasedání zastupitelstva obce Zádolí č.11/2024, ale nejsou uvedeny žádné údaje o jejím projednávání. Žádám o sdělení, zda a jak byla předmětná žádost projednána.
2. Pokud v souvislosti s projednáním výše uvedené žádostí kontaktoval Obecní úřad Zádolí Městský úřad Vysoké Mýto, žádám o zaslání kopie předmětného dokumentu.
3. Žádám o sdělení zda a případně jak je zajišťována zimní údržba komunikace p.č. 2/2, 347/1 a 353/4 všechny v k.ú. Zádolí v zimním období 2024 - 2025.
4. Žádám o sdělení zda a případně jak byla zajišťována zimní údržba komunikace p.č. 2/2, 347/1 a 353/4 všechny v k.ú. Zádolí v zimním období 2023 - 2024.
5. Žádám o sdělení zda a případně jak byla zajišťována zimní údržba komunikace p.č. 2/2, 347/1 a 353/4 všechny v k.ú. Zádolí v zimním období 2022 - 2023.
Ve smyslu § 17 zákona č. 106/1999 Sb. žádám o potvrzení předpokládané výše úhrady nákladů, budou-li účtovány. Informace žádám poskytnout v písemné formě a zaslat poštou na níže uvedenou adresu případně elektronicky na níže uvedený e-mail.Za poskytnutí informací předem děkuji.
Jak jsem Vás již informovala při své osobní návštěvě na obecním úřadě dne 8.1.2025, tak dne 1.1.2025, kolem 18 hodiny, jsem slyšela, jak kolem mého domu po komunikaci p.č. 2/2 v k.ú. Zádolí projelo vozidlo, které podle hluku, který vydávalo, bylo těžší a nejspíše i větší než stanoví dopravní značení pro uvedenou komunikaci. V koupelně je malé okénko a navíc byla tma. Nepodařilo se mi zahlédnout ani druh vozidla. Opakovaně Vás proto žádám, abyste kontaktovali Policii České republiky a požádali ji o kontrolu nad dodržování dopravních předpisů na komunikaci p.č. 2/2 v k.ú. Zádolí. Předem děkuji.
Odpověď
Na základě vaší žádosti vám sdělujeme následující požadované informace:
Bod 1. Na Vaši žádost jsme reagovali již 5.8.2024 a opravdu ji zařadili do programu v bodu č.5 na zasedání zastupitelstva č.11/2024 konané dne 25.9.2024, kde jsme se dohodli, že se obrátíme s dotazem na MěÚ ve Vysokém Mýtě na odbor dopravy, což jsme také udělali.
Po telefonické domluvě s Vámi někdy začátkem června+- jsem tušil, že s takovou žádostí přijdete, a proto jsem se na MěÚ Vysoké Mýto obrátil už 10.6.2024 a odpověď přišla 27.6.2024, kterou posílám v příloze.
Na MěÚ jsme se obrátili ještě jednou 8.1.2025 a odpověď přišla 30.1.2025. Učinili jsme tak proto, abychom zjistili, jestli v legislativě nedošlo k nějakým změnám, které by stavbu umožnili. Tuto odpověď posílám také v příloze.
Na Policii jsem po vaší prosbě byl a vaši žádost jsem osobně sdělil.
Bod 2. V příloze zasíláme kopie od MěÚ Vysoké Mýto.
Bod 3. na p.č.2/2, 347/1 a 353/4 v zimním období 2024-2025 zimní údržba neprobíhá.
Bod 4. na p.č.2/2, 347/1 a 353/4 v zimním období 2023-2024 zimní údržba neprobíhala.
Bod 5. p.č.2/2, 347/1 a 353/4 v zimním období 2022-2023 zimní údržba neprobíhala.
Vaši žádosti, abych zkontaktoval Polici, jsem vyhověl 6.2.2025 v 13 hod a 51 minut a řekl jsem jim co se stalo a požádal jsem je znovu o kontrolu dodržování dopravních předpisů na p. č. 2/2 v k.ú. Zádolí.
Předpokládanou úhradu Vám účtovat nebudeme.
Doufám, že odpovědi jsou stručné, výstižné a uspokojí Vaši žádost o informace, kdyby tomu tak nebylo, ozvěte se znovu a velice rád odpovím na Vaše další otázky.
Přílohy: 1. Vyjádření k zamýšlené stavbě dopravně technického zařízení
Jaroslav Hadys,
starosta obce Zádolí
Datum poskytnutí informace: 8.2.2025
Způsob poskytnutí: emailem
................................................................................................................................................................................................................................................
Žádost 30.9.2024
vážení, žádám ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, o poskytnutí následujících informací:
Název, ičo a sídlo firmy, která ve vaší obci provádí správu a údržbu veřejného osvětlení.
Odpověď
veřejné osvětlení je ve vlastnictví obce pod naší správou. Údržbu veřejného osvětlení provádí firma V-Elektro.
Vyřizující: Jaroslav Hadys
Datum poskytnutí informace: 14.10.2024
Způsob poskytnutí odpovědi: datovou schránkou
................................................................................................................................................................................................................................................
Žádost 16.3.2023
Dne 8.3.2023 mi Obecní úřad Zádolí na mojí žádost poskytl informaci, cituji: " Pro přístup k rodinnému domu na pozemku p.č. 5/2 přesněji p.č. 47 na němž stavba stojí v k.ú. Zádolí obec žádné komunikace neudržuje (myšleno zimní údržba)."
V předmětné žádosti jsem ale nespecifikovala ani roční období, ani zimní údržbu.
Obracím se proto opakovaně na Obecní úřad Zádolí a v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Žádám o poskytnutí informace, zda Obecní úřad Zádolí celoročně neudržuje žádné komunikace pro přístup k rodinného domu na pozemku p.č. 5/2 v k.ú. Zádolí, a celoročně tak nezajišťuje přístup pro vozidla integrovaného záchranného systému k uvedenému rodinnému domu.
Pokud Obecní úřad Zádolí celoročně zajišťuje přístup k rodinnému domu na pozemku p.č. 5/2 v k.ú. Zádolí, a to včetně zajištění přístupu pro vozidla integrovaného záchranného systému, žádám o sdělení konkrétních parcelních čísel komunikací, kterými je zmíněný přístup zajištěn.
Odpověď
Obecní úřad Zádolí neudržuje celoročně žádné komunikace pro přístup k rodinného domu na pozemku p. č. 5/2 v k. ú. Zádolí.
Vyřizující: Jaroslav Hadys
Datum poskytnutí informace: 22.3.2023
Způsob poskytnutí odpovědi: emailem
................................................................................................................................................................................................................................................
Žádost 7.3.2023
Obracím se na Obecní úřad Zádolí a v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, žádám o poskytnutí informace, které komunikace udržuje Obecní úřad Zádolí pro přístup k rodinnému domu na pozemku p.č. 5/2 v k.ú. Zádolí. Sdělte mi laskavě konkrétní parcelní čísla předmětných komunikací.
Odpověď
Pro přístup k rodinnému domu na pozemku p.č. 5/2 přesněji p.č. 47 na němž stavba stojí v k.ú. Zádolí obec žádné komunikace neudržuje (myšleno zimní údržba). Na veřejném zasedání zastupitelstva dne 21.12.2022 jsme se dohodli, že komunikaci p.č. 2/2 k.ú. Zádolí nebudeme udržovat (zimní údržba). Pokud se dotazujete z důvodu, že cesta 2/2 byla udržována, věřte nám, že obec s tím nemá nic společného (se zimní údržbou). Chápeme, že stejně není kam sníh hrnout a domníváme se, že hrnout sníh na váš dům by bylo velice, velice nevhodné.
Vyřizující: Jaroslav Hadys
Datum poskytnutí informace: 13.3.2023
Způsob poskytnutí odpovědi: písemně
................................................................................................................................................................................................................................................
Žádost 8.11.2022
1. Žádám o sdělení počtu stálých dopravních značek, u kterých Obec Zádolí zajišťuje v roce 2022 jejich včasnou viditelnost a správnou čitelnost. 2. Žádám o poskytnutí informací kdy a jakým způsobem provedla a provádí Obec Zádolí v roce 2022 údržbu stálých dopravních značek, které spravuje. Sdělte mi laskavě datum, parcelní čísla komunikací a rozsah provedených prací.3. Žádám o poskytnutí informaci, kdo v roce 2022 provádí a provedl výkon prací spojený s údržbu stálých dopravních značek, které Obec Zádolí spravuje. Sdělte mi laskavě, zda práce provádí zaměstnanec Obce Zádolí - nebo, v případě nákupu služby, konkrétního poskytovatele zmíněné služby. 4. Pokud Obecní úřad Zádolí vede evidenci kontroly, údržby stálých dopravních značek a nákladů spojených s kontrolou a údržbou stálých dopravních značek, které Obec Zádolí spravuje, žádám o poskytnutí těchto údajů za rok 2022.5. Pokud Obecní úřad Zádolí vede evidenci kontroly, údržby komunikací a nákladů spojených s kontrolou a údržbou komunikací, které Obec Zádolí spravuje, žádám o poskytnutí těchto údajů za rok 2022. 6. Žádám o poskytnutí parcelních čísel komunikací ve vlastnictví Obce Zádolí, na kterých Obecní úřad Zádolí nezajišťoval zimní údržbu v zimním období 2021-2022. 7. Žádám o poskytnutí kopie usnesení zastupitelstva obce, které se konalo dne 17.8.2022. 8. Žádám o sdělení kdy (uveďte laskavě konkrétní datum) podalo zastupitelstvo obce návrh na změnu územního plánu obce v lokalitě SR Z2. 9. Žádám o sdělení pod jakou spisovou značkou je z Vaší strany veden podaný návrh na změnu územního plánu obce v lokalitě SR Z2. 10. Žádám o poskytnutí kopie návrhu na změnu územního plánu obce v lokalitě SR Z2, kterou obecní zastupitelstvo podalo a kterou zmiňuje ve svém Usnesení ze dne 17.8.2022.
V souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zároveň žádám o poskytnutí níže uvedených informací.
11. V jaké fázi projednávání nebo realizace se nachází návrh na změnu územního plánu obce v lokalitě SR Z2, kterou obecní zastupitelstvo podalo a kterou zmiňuje ve svém Usnesení ze dne 17.8.2022. 12. Uveďte laskavě konkrétní parcelní čísla pozemků v lokalitě SR Z2 a konkrétní změny, které jsou projednány nebo realizovány v rámci návrhu na změnu územního plánu obce v lokalitě SR Z2, kterou obecní zastupitelstvo podalo a kterou zmiňuje ve svém Usnesení ze dne 17.8.2022.
Odpověď
Vyřizující: Jaroslav Hadys
Datum poskytnutí informace: 23.11.2022
Způsob poskytnutí odpovědi: písemně
Obec Zádolí
Stříhanov 12
56601 Zádolí